Foglaljon
Időpontot
Kérjen időpontot kényelmesen, a pécsi rendelőnkbe!

Innováció a fogápolásban

HerbaDental

biológiai fogászat

Fogeltávolítás (minimál invazív)

Modern fájdalomcsillapító anyagainkkal a foghúzás már nem rémálom többé, a fájdalomtól való félelem egy apró kellemetlenséggé degradálódik csupán. Érzéstelenítés után eltávolítjuk a problémás fogat, a seb helyén vérzést csillapítunk. Saját márkás termékeinkkel gyorsíthatja a seb gyógyulását.

Műtéti/bölcsességfog eltávolítás

Nagyon letört, vagy impaktált bölcsességfogak esetén egy apró műtéttel felszabadítjuk a fogat, és kiemeljük a helyéről. Legtöbbször természetes selyemvarratokat helyezünk be a jobb sebgyógyulás érdekében. Az irányított komplementer technológiával gyorsabb műtét utáni gyógyulást érünk el.

Foggyökér műtét

(rezekció, gyökér eltávolítás)

Ebben az esetben egy gyökérkezelt fognál a foggyökér csúcsát távolítjuk csak el, a fog maga a helyén marad. Legtöbbször a gyökércsúcs-körüli gyulladásokat, cystákat szüntetjük meg gyökérkezelés utáni rezekcióval. Ez a kb. 15-20 perces beavatkozás helyi érzéstelenítésben teljesen fájdalmatlan.

Csontpótlás

(számos technikával)

Általában implantátum behelyezése előtt, vagy azzal egy időben szükséges, azért, hogy az implanátum körül megfelelően vastag csontállományt legyen a biológiai stabilitás érdekében. Az anyag és műtéttechnika kiválasztását mindig egyénre szabjuk. Teljesen fájdalmatlan eljárás.

Csont műtétek, cystaeltávolítás

Nemcsak a fogak okozhatnak problémát az állcsontokban, sokféle gyulladás, cysta, tumor kialakulhat, melyeket egy kis műtéttel szükséges eltávolítani. Ezek minden esetben sajátos problémák melyeket csak egyénre szabott tervezéssel lehet kezelni.

Sinus lift

(arcüreg emelés)

Felső állcsontba, hátulsó részen történő implantáció előtt szükség lehet az arcüreg alapjának a megemelésére, mivel ezen a részen az arcüreg és a szájüreg közötti csont nagyon vékony lehet, amibe nem férne be egy stabil implantátum. Ekkor egy kis műtéttel, műcsonttal feltöltjük az arcüreg egy részét, ami odacsontosodva alkalmas lesz az implantátum befogadására. Helyi érzéstelenítésben teljesen fájdalmatlan beavatkozás.

Lézer műtétek

Soft lézerünkkel a fogérzékenység megszüntetésétől a szájsebészeti műtétekig gyors, precíz és megbízható sebészi technikákat tudunk kivitelezni. Lézer alkalmazásával kevesebb a vérzés, így gyorsabb gyógyulás várható. Speciális lézerfunkciónkkal fogfehérítés is végezhető akár 5 perc alatt!